کد خبر: 39019
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
سیب

رنجبر، مباشر تهیه و توزیع میوه شب عید در مازندران با اشاره به اینکه تامین میوه شب عید به تشکل‌ها واگذار شد، گفت: این درحالی که هنوز طلب باغداران از سال قبل تسویه نشده است.

به گزارش روستانیوز، علیرضا رنجبر در گفتگو با بازار با مباشرت خرید و توزیع میوه شب عید به تعاون روستایی استان مازندران واگذار شده است، گفت: اتحادیه تعاون برای خرید ۳۵۰ تن سیب و ۲۵۰ تن پرتقال برنامه ریزی کرد و قرارداد اولیه منعقد شده است.

وی با عنوان اینکه هنوز قیمت محصولات اعلام و تعیین نشده است، گفت: یکی از اشکالات مشکل تامین نقدینگی است و دولتبرای تامین منابع برنامه ریزی نکرده است.

وی با اظهار اینکه خرید میوه شب عید به تشکل‌ها واگذار شده ولی منابعی برای آن تامین نشده است، گفت: از طریق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی تاحدودی منابع را تامین کردیم.

رنجبر یادآور شد: هر نوع ضرر و زیان طرح به عهده مباشر تامین است و دولت تمامی اختیارات را به بخش خصوصی و تشکل‌ها واگذار کردند.

مباشر تهیه و توزیع میوه شب عید در مازندران درباره طلب مرکبات شب عید سال قبل گفت: ۳۴ میلیارد تومان از سال قبل برای فروش طلب داشتیم که تاکنون ۷۰ درصد آن وصول شد و مابقی مطالبات همچنان پرداخت نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =