کد خبر: 38985
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
آبزیان

معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران گفت یکی از اهداف اساسی سازمان شیلات کشور توسعه و افزایش سهم آبزیان در امنیت غذایی کشور است.

به گزارش روستانیوز به نقل از بازار، مهدی شکوری در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با مهم دانستن ظرفیت‌های این استان در حوزه آبزی‌پروری به لحاظ داشتن شرایط مناسب بازار، افزود: یکی از اهداف اساسی سازمان شیلات توسعه و افزایش سهم آبزیان در امنیت غذایی کشور است که با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که شده، علاوه‌بر تلاش برای تأمین امنیت غذایی در داخل، تمرکز خود را بر توسعه بازار و همچنین توسعه عرضه محصولات با کیفیت در استان تهران قرار داده‌ایم.

شکوری ارتقای کمی و کیفی تولیدات آبزی‌پروری را امری ضروری دانست و گفت: عملیاتی نمودن تکنولوژی‌های برتر و هوشمندسازی مزارع آبزی‌پروری و و کمبود نیروی انسانی از دغدغه‌های مهم سازمان شیلات هست که انتظار داریم با عنایت و توجه و حمایت ویژه شما در رأس سازمان جهاد کشاورزی از شیلات حل شود.

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت و توسعه بازار ضمن اشاره به وضعیت بازار آبزیان در استان تهران از برنامه ریزی و سیاست‌های کلی سازمان شیلات در خصوص ایجاد زنجیره‌های ارزش و توسعه بازار در استان تهران توضیحاتی را ارائه داد.

در ادامه این دیدار جبرئیل برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان در حوزه آب و وجود منابع آبی متعدد خرد و استخرهای ذخیره آب در کنار اراضی کشاورزی در سطح استان گفت: این منابع آبی ظرفیت‌های ویژه‌ای را برای بهره‌برداری برای تولید آبزیان در استان فراهم نموده است که با حمایت از این تولیدکنندگان می‌توانیم علاوه بر فراهم کردن زمینه اشتغال‌زایی، نقشی مهم در توسعه شیلات و آبزی‌پروری داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =