کد خبر: 38982
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
مرغ

ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب هر شانه تخم‌مرغ ۳۰ عددی را ۸۹ هزار تومان تصویب کرده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از بازار، براساس بررسی‌های انجام شده، هر شانه تخم‌مرغ ۳۰ عددی تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار تهران با قیمت شانه‌ای ۸۹ هزار تومان عرضه می‌شود.

میانگین قیمت تخم‌مرغ با وزن ۱۳ کیلوگرم؛
میانگین قیمت تخم‌مرغ در اصفهان ۳۴ هزار و ۲۵۰ تومان، میانگین قیمت تخم‌مرغ در تهران ۳۴ هزار و ۲۵۰ تومان، میانگین قیمت تخم‌مرغ در خراسان رضوی ۳۵ هزار و ۲۵۰ تومان، میانگین قیمت تخم‌مرغ در قزوین ۳۴ هزار و ۲۵۰ هزار تومان، میانگین قیمت تخم‌مرغ در قم ۳۴ هزار و ۲۵۰ تومان و میانگین قیمت تخم‌مرغ در استان مرکزی ۳۴ هزار و ۲۵۰ تومان است.

میانگین قیمت تخم‌مرغ با وزن ۱۲.۵ کیلوگرم؛
میانگین قیمت تخم‌مرغ در اصفهان ۳۴ هزار و ۷۵۰ تومان، میانگین قیمت تخم‌مرغ در تهران ۳۴ هزار و ۷۵۰ تومان، میانگین قیمت تخم‌مرغ در خراسان رضوی ۳۵ هزار و ۷۵۰ تومان، میانگین قیمت تخم‌مرغ در قزوین ۳۴ هزار و ۷۵۰ تومان، میانگین قیمت تخم‌مرغ در قم ۳۴ هزار و ۷۵۰ تومان و میانگین قیمت تخم‌مرغ در مرکزی ۳۴ هزار و ۷۵۰ تومان است.

میانگین قیمت تخم‌مرغ با وزن ۱۱.۵ کیلوگرم؛
میانگین قیمت تخم‌مرغ در اصفهان ۳۵ هزار و ۷۵۰ تومان، میانگین قیمت تخم‌مرغ در تهران ۳۵ هزار و ۷۵۰ تومان، میانگین قیمت تخم‌مرغ در خراسان رضوی ۳۶ هزار و ۷۵۰ تومان، میانگین قیمت تخم‌مرغ در قزوین ۳۵ هزار و ۷۵۰ تومان، میانگین قیمت تخم‌مرغ در قم ۳۵ هزار و ۷۵۰ تومان و میانگین قیمت تخم‌مرغ در مرکزی ۳۵ هزار و ۷۵۰ تومان است.

میانگین قیمت تخم‌مرغ با وزن ۱۰.۵ کیلوگرم؛
میانگین قیمت تخم‌مرغ در اصفهان ۳۶ هزار و ۷۵۰ تومان، میانگین قیمت تخم‌مرغ در تهران ۳۶ هزار و ۷۵۰ تومان، میانگین قیمت تخم‌مرغ در خراسان رضوی ۳۷ هزار و ۷۵۰ تومان و میانگین قیمت تخم‌مرغ در قم ۳۶ هزار و ۷۵۰ تومان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =