کد خبر: 38980
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
کشاورزی

وجود بیش از ۸ هزار تعاونی و تشکل در بخش کشاورزی، بستری مناسب برای نقش آفرینی مؤثر تعاونی‌ها در توسعه پایدار بخش کشاورزی کشور است.

به گزارش روستانیوز به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، جلسه توسعه همکاری‌های مشترک سازمان مرکزی تعاون روستایی و سازمان امور عشایر کشور با هدف تقویت برنامه‌های راهبردی در حمایت از شبکه تعاونی‌ها برگزار شد.

عبدالرضا مسلمی، عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، بر لزوم هم افزایی، تقویت و توسعه همکاری‌های مشترک با استفاده از ظرفیت‌های هر دو سازمان تاکید کرد.

وی با اشاره به هدف سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به عنوان متولی حاکمیتی، افزود: بیش از ۸ هزار تعاونی و تشکل در بخش کشاورزی، بستری مناسب برای نقش آفرینی مؤثر تعاونی‌ها در توسعه پایدار بخش کشاورزی است و در این راه آماده همکاری با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در وزارت جهاد کشاورزی است.

در ادامه مراد محمدی، معاون توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره برداری با تاکید بر ضرورت افزایش تعامل بین دستگاهی در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به منظور حمایت از تعاونی‌ها و تشکل‌ها بخش کشاورزی، لزوم استفاده از ظرفیت‌های مختلف دو سازمان جهت تقویت و حمایت از تشکل‌های ذیل سازمان‌های مذکور را تاکید کرد.

وی با اعلام آمادگی معاونت توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره‌برداری برای تدوین برنامه‌های راهبردی مشترک در زمینه تقویت فعالیت‌های شبکه تعاونی‌ها، گفت: انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک راهکار مناسبی برای تحقق این مهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =