مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد:

مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد گفت: مردم نیکوکار کشورمان از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان زکات به متولیان زکات در استانهای مختلف پرداخت کرده اند.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد طه مهری عصر سه شنبه در بازدید از یکی از مساجد در حال ساخت در روستای لرینی شهرستان سیروان بیان کرد: استان ایلام در زمینه پرداخت زکات از استان‌های موفق و پیشرو کشور بوده و جمع آوری زکات دام در این استان می‌تواند الگوی موفقی برای دیگر استان‌های کشور باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان ایلام از محل زکات دام جمع آوری شده طرح‌های اشتغال زایی گوناگونی اجرا شده است، گفت: اشتغال زایی از محل جمع آوری زکات از بهترین نوع مصارف زکات بوده و برنامه دبیرخانه شورای مرکزی زکات کشور این است که در سالهای آینده اشتغال زایی و کارآفرینی از محل جمع آوری زکات در کشور توسعه یابد.

لازم به ذکر است در روز نخست سفر معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور و مدیرکل امور اجرایی زکات به استان ایلام از چند طرح اشتغال زایی دامداری در شهرستان سیروان که از محل جمع آوری زکات اجرا شده‌اند، بازدید و یک واحد مسکونی مددجویی نیز در روستای لرینی سیروان که با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان و مشارکت خیرین ساخته شده است افتتاح و واگذار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =