مرغ

حجت اله صالح المومنین ضمن اعلام این خبر، از اتحادیه مرغداران استان گلستان به عنوان اولین اتحادیه استانی پیشرو در امر خرید مرغ مازاد یاد کرد و گفت: در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و وزیرمحترم جهاد کشاورزی، تا کنون بیش از ۴۰تن مرغ مازاد مرغداران استان توسط اتحادیه مرغداران گلستان خریداری شده است.

به گزارش روستانیوز، حجت اله صالح المومنین ضمن اعلام این خبر، از اتحادیه مرغداران استان گلستان به عنوان اولین اتحادیه استانی پیشرو در امر خرید مرغ مازاد یاد کرد و گفت: در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و وزیرمحترم جهاد کشاورزی، تا کنون بیش از ۴۰تن مرغ مازاد مرغداران استان توسط اتحادیه مرغداران گلستان خریداری شده است. وی افزود: ارزش ریالی این میزان خرید بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال میباشد.

صالح المومنین ضمن ابراز تشکر و قدردانی از حمایت‌ دکتر برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره اتحادیه مرغداران استان به جهت خرید مرغ مازاد استان، پویایی اینگونه تشکلها و علی الخصوص پیگیری مسائل و مشکلات صنعت مرغ استان را توسط شبکه تعاون روستایی خواستار شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =