ورزش

سرپرست ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت کمبود سرانه ورزشی این استان در مقایسه با میانگین کشوری، گفت: ۷۰۰ روستای استان نیازمند توسعه اماکن و امکانات ورزشی هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، موعود بنیادی‌فرد اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های این اداره ایجاد امکانات ورزشی در روستاهای استان است و در همین راستا می‌طلبد مبلغی از اعتبارات استان به ایجاد سرانه ورزشی در روستاها اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه برای احداث هر باب خانه ورزش روستایی به اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان نیاز است، تصریح کرد: در طول چهار سال گذشته ۴۰۰ خانه ورزش روستایی در استان راه‌اندازی شده است و امید است با اختصاص اعتبار مناسب زمینه ایجاد خانه ورزش روستایی در ۷۰۰ روستای بدون این امکان در استان، فراهم شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: پیشنهاد می‌شود تا در صورت موافقت اعضای شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان با اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به ایجاد امکانات ورزشی، کارگروهی برای هزینه‌کرد این اعتبار تشکیل و این موضوع را نظارت کند.

بنیادی‌فرد خاطرنشان کرد: توجه به ورزش بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و حوزه سلامت را برطرف می‌کند از همین رو منافع اختصاص اعتبار به این حوزه به سایر دستگاه‌ها نیز می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =