گندم

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول کشور در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها را کسب کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد، شایان نادری ظهر یکشنبه در نشست طرح جهش تولید در دیمزارهای استان افزود: محصولات زراعی تحت پوش این طرح گندم، جو، نخود، عدس، دانه‌های روغنی و محصولات علوفه‌ای است.

وی بیان داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به سطح برنامه ابلاغی کشور در سال دوم اجرای طرح توسعه کشت دیمزارها توانست، با سطح زیر کشت ۶۷ هزار و ۷۶۴ هکتار اراضی زراعی دیم، رتبه نخست کشوری را کسب کند.

نادری با بیان اینکه در سال دوم اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها نیز سطح برنامه ابلاغی و تعهد استان دو برابر شد، گفت: برای اجرای این طرح در دیمزارهای استان ۶۰ نفر از کارشناسان همکاری داشتند و در این راستا، ۱۳هزار و ۹۵۰ مورد قرارداد با کشاورزان در مراکز و خانه ترویج‌های جهاد کشاورزی منعقد شد.

وی اظهار داشت: استان با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام، تلاش عوامل اجرایی و استقبال گسترده کشاورزان، رتبه اول کشور در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها را کسب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =