کد خبر: 38657
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
ورزش روستایی

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اردبیل گفت: بیش از ۹۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان اردبیل فعال هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، علی تقی زاده ۲۷ دی در جلسه کمیته های این هیات گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و وزارت ورزش و جوانان تعدادی از خانه های ورزش روستایی در شهرستانها شناسایی و تجهیز خواهندشد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان در خصوص هدف از تجهیز خانه های ورزش روستایی افزود: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق روستایی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستا با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور و با همکاری دهیاری ها و شورای روستاها می باشد.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره مینی فوتبال روستایی و استقبال جوانان و نوجوانان روستایی از این رقابتها و همچنین بروز استعداد های بالقوه جوانان روستایی در این دوره از رقابتها اضافه کرد: با توجه به ظرفیت و استعداد هایی که جوانان روستا در رشته های مختلف ورزشی دارند نیاز هست که هیاتهای رزشی برای کشف این استعداد ها و شناسایی جوانان روستا برای حضور در عرصه های ورزشی ورود پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =