ورزش کارگری

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به کارگری و کشاورزی بودن استان خواستار فعال شدن ورزش کارگری در روستاها شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرنگار مهر، عادل عالیشان ظهر دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان با بیان اینکه هر فردی که از مجمع انتخاب شود اداره کل ورزش و جوانان حمایت قاطع خواهد کرد، افزود: ایجاد فرصت برای اجرای فعالیت‌های ورزشی کارگران، پررنگ کردن نقش ورزش کارگری در توسعه روابط اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید از جمله برنامه‌های رئیس جدید برای تقویت این هیئت باشد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش کارگری بیان کرد: این هیئت نه تنها باید رشد ورزش را بین کارگران افزایش دهد، بلکه باید نگاه ویژه ای به خانواده و فرزندان کارگر نیز داشته باشد.

عالیشان ادامه داد: کاندیدایی که رأی اعتماد از مجمع می‌گیرند باید با برنامه باشند و برنامه محور بودن را باید در کار خودشان لحاظ کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، با تاکید بر توسعه فعالیت‌های این هیئت مهم ورزشی گفت: انتظار می‌رود انجمن‌هایی که زیر مجموعه فدراسیون فعال هستند در استان مازندران نیز فعال شود.

عالیشان با اشاره به اینکه ورزش کارگری در روستاها هم باید فعال شود، افزود: استان مازندران یک استان کارگری و این منطقه قطب کشاورزی است که باید برنامه‌های خوبی هم در حوزه قهرمانی و همگانی اجرا شود.

وی ادامه داد: جامعه هدف این هیئت از قشر محروم و مظلوم جامعه هستند و نیاز است هیئت ورزش‌های کارگری توجه بیشتری به این قشر داشته باشد.

عالیشان با اشاره به اینکه، این هیئت از ظرفیت‌های اداره تعاون کار رفاه و تأمین اجتماعی هم برخوردار است، افزود: استانی هستیم با نیروهای انسانی با استعداد که از همه ظرفیت‌ها در استان مازندران باید استفاده و همه شهرستان‌ها فعال و پویا شوند.

بهزاد محمودی به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های کارگری مازندران انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =