رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای رونق و توسعه گردشگری در ارومیه می‌توان نسبت به راه‌اندازی شهرک‌های روستایی و عشایری اقدام کرد.

به‌ گزارش روستانیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، نقی کریمی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ۲۲ دی ۱۴۰۱ با مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این دیدار اظهار کرد: توسعه و رونق گردشگری در استان نیازمند مشارکت و تعامل همه دستگاه‌های مربوطه بوده چرا که یک دستگاه به‌تنهایی نمی‌تواند در این راستا اقدام خاصی انجام دهد.

مرتضی صفری افزود: مدیریت شهری به‌ویژه شهردار و شورای اسلامی شهرها و روستاها نقش مهمی در این حوزه دارند و این اداره‌کل آمادگی دارد تا از پیشنهادات و نظرات فعالان حوزه گردشگری، اساتید دانشگاهی و نخبگان برای توسعه و رونق گردشگری بهره ببرد.

او خاطرنشان کرد: راه‌اندازی شهرک‌های گردشگری روستایی و عشایری در مبادی ورودی شهرها می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه هم در این دیدار گفت: در شهرک‌های روستایی و عشایری می‌تواند زندگی روستاییان و عشایر را بازسازی کرده و امکانات تفریحی و گردشگری در آن مکان‌ها ایجاد کرد.

نقی کریمی گفت: در ارومیه و سطح استان طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد که متاسفانه برای عموم مردم شناخته شده نیست و باید برای معرفی و شناساندن آنها برنامه‌ریزی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =