کد خبر: 38435
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
رحیمی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت رفع مشکلات زیرمحله در محله محوری، گفت: با توجه به چشم‌انداز شورای ششم در سال جاری مبنی بر آسفالت معابر خاکی، سعی بر این است که تا پایان سال۱۴۰۲ کلانشهر کرج، معابر و کوچه خاکی نداشته باشد.

به گزارش روستانیوز، علیرضا رحیمی در رابطه با پروژه‌های محله‌ای با هدف محله محوری و همچنین رفع مشکلات زیر محله اظهار داشت: با توجه به چشم‌انداز شورای ششم در سال ۱۴۰۱ مبنی بر آسفالت معابر خاکی و اقدامات مطلوبی که در این زمینه صورت پذیرفته است، تمام سعی و تلاش پارلمان شهری بر این است که تا پایان سال آینده، شهر کلانشهر کرج معابر و کوچه خاکی نداشته باشد.

وی یادآور شد: عملیات آسفالت در معابری که طبق قانون بیش از ۷۰ درصد ساخت و ساز داشته و یا دارای سکنه باشد، نیز انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اهداف مدیریت شهری در زمینه محله محوری یاد کرد و با اشاره به اینکه شهروندان به عنوان ساکنان شهر، نیازهای خدماتی و عمرانی را می‌شناسند، گفت: مدیریت شهری کرج برای رفع نیازهای عمرانی در محلات، نیازمند مشارکت و اعلام نظر شهروندان است.

رحیمی در خصوص تعریف پروژه‌های محله‌ای در بودجه سال۱۴۰۲ با مشارکت شهروندان گفت: شهروندان می‌توانند از طریق پرتال شهرداری کرج به آدرس https://b۲n.ir/Omrani. mahale و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۳۷۱۳۷ و همچنین روابط عمومی دفتر کمیسیون عمران به شماره ۰۹۳۵۲۶۴۲۹۱۵ موضوعات و پروژه‌های مورد نیاز محله خود را بیان کنند.

خبرنگار:رضوانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =