کد خبر: 38413
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
برف

بخشدار مرکزی انزلی گفت: هر چند انزلی شهر بارانی است ولی تمهیدات لازم در سطح روستاها جهت انجام اقدامات لازم در صورت بارش برف را فراهم کردیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، حجت سجادی با اشاره به پیش بینی بارش برف و باران در استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل سرد سال قرار داریم و امکان بارش برف وجود دارد، آمادگی های لازم برای مواقع بحرانی همانند سال های قبل وجود دارد.

وی افزود: شهرستان بندرانزلی دارای ۲۶ روستا و ۲۴ دهیاری در بخش مرکزی است و همه دهیاری ها آمادگی لازم برای مواقع بحرانی را دارند تا در کنار سایر مسئولین مشکلی برای روستانشینان به وجود نیاید.

بخشدار مرکزی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه انزلی بیشتر پر باران است تا برفگیر، تصریح کرد: در نظر گرفتن همه احتمالات برای رفاه حال شهروندان ضروری است و در همین راستا علاوه بر کمک گرفتن از امکانات راهداری از ظرفیت جوامع محلی و روستاییانی که دارای تراکتور یا بیل برفروب هستند نیز در صورت لزوم کمک می گیریم.

سجادی با تاکید بر اینکه انزلی کمترین روستا را در سطح شهرستان های استان گیلان دارد، گفت: بیشتر این روستاها خطی بوده و به یکدیگر متصل هستند؛ ضمن اینکه همه روستاها دارای راه آسفالت مناسب و آب و گاز هستند و همه تلاش ما این است که در فصل سرد سال هیچگونه وقفه ای در استفاده از این خدمات برای روستانشینان به وجود نیاید.

وی با اشاره به گردش‌پذیر بودن این شهرستان و تمایل برای اقامت در مناطق روستایی از سوی برخی مسافران تصریح کرد: در روزهای سرد سال در صورت تمایل به سفر، مسافرت ها با در نظر گرفتن وضعیت جوی و همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =