کد خبر: 38412
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
زمین چمن

با توجه به کمبود فضای ورزشی در روستاها، با پیگیری های صورت گرفته ۱۵ زمین چمن مصنوعی در روستاهای یزد، اشکذر و زارچ راه اندازی خواهد شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، «محمد صالح جوکار» نماینده مردم یزد و اشکذر ضمن اعلام این خبر، در این رابطه تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و با توجه به شرایط جغرافیایی روستاهای استان یزد که امکان فضای سبز طبیعی امکان پذیر نیست، اعتبار ایجاد ۱۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای یزد، اشکذر و زارچ دریافت شد.

وی اضافه کرد: مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به حساب دهیاری‌های این روستاها واریز شده تا فعالیت های زیرسازی جهت نصب زمین چمن مصنوعی انجام دهند.

این نماینده مجلس با اشاره به کمبود فضای ورزشی در روستاها، عنوان کرد: در نظر داریم برای مابقی روستاها هم زمین چمن مصنوعی ایجاد شود و در این خصوص از وزیر ورزش و جوانان اعتبار پنج زمین چمن مصنوعی گرفته شد که به مرور زمان تکمیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر این نماینده مجلس، جوکار در پایان خاطرنشان کرد: تمام روستاها به چمن مصنوعی تجهیز خواهند شد و اولویت هم با مناطقی که کمتر فضای ورزشی داشته و جمعیت بالاتری دارند، خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =