پارک علم و فناوری البرز

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی البرز در بازدید از یک مجموعه دانش بنیان بر رفع مشکلات دانش بنیان و حذف بروکراسی های اداری، تسهیل تضامین و ارایه تسهیلات بانکی به بهترین نحوه ممکن تاکید و اولویت استان را دانش‌بنیان ها عنوان کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، دکتر سیف الله اسداللهی در این بازدید که با هماهنگی پارک علم و فناوری البرز و به منظور حمایت های مالی و معنوی دستگاه های اجرایی استان از دانش بنیان ها در جهت افزایش تجاری سازی و توسعه اقتصادی استان برای این شرکت صورت گرفت، بر رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

وی ضمن آشنایی نزدیک با فعالیت شرکت و شنیدن صحبت ها و دغدغه های مدیران شرکت دانش بنیان مهندسی یسنا آرمان زندگی(مهیاز) و قول مساعدت و همیاری و ارایه راهکار مناسب و ارزشمند، عنوان کرد: مشکلات مالی و اخذ تسهیلات شرکت دانش بنیان استان البرز می بایست بطور اصولی و زیرساختی اصلاح و رفع گردد.

در این بازدید دکتر اسدالهی با همراهی مهندس عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز ، دکتر ربیعی رییس اداره صنعت و معدن استان و مدیران عامل بانک‌های تجارت و صادرات البرز از خطوط تولید ، قسمت‌های طراحی و تولید ، خدمات پشتیبانی، تحقیق و توسعه بازدید و استقبال کردند.

گفتنی است شرکت دانش‌بنیان مهندسی مهیاز به منظور تولید و تهیه تجهیزات صنایع داروسازی غذایی ، آرایشی و بهداشتی از قبیل فرمانتور و مخازن فرآیندی مرتبط در کمالشهر کرج راه اندازی شده و خدمات شرکت مهندسی شامل طراحی و ساخت تجهیزات صنایع دارویی و بیوتکنولوژی، ساخت سیستم های آب دارویی و بخار تمیز ، ساخت تجهیزات استیل و غیره می باشد و نزدیک به 90 درصد محصولات فناورانه این شرکت، دانش بنیان است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =