توسلی

عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تصریح کرد: رسالت اصلی سازمان مرکزی تعاون روستایی توانمندسازی و ظرفیت سازی تعاونی ها، تشکلها و نظام های بهره برداری است.

به گزارش روستانیوز به نقل از پات، نشست هم اندیشی مهندس توسلی عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و مصدقی سرپرست جدید تعاون روستایی البرز با اعضای تشکلهای کشاورزی مرغداران و دامداران به منظور تحلیل و بررسی مسایل و مشکلات آنها ۳دی ماه برگزار شد.

مهندس توسلی عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در این نشست تخصصی، با اشاره به رسالت اصلی سازمان مرکزی تعاون روستایی، گفت: رسالت واقعی سازمان مرکزی تعاون روستایی در توانمندسازی و ظرفیت سازی تعاونی ها، تشکلها و نظام های بهره برداری است.

وی ادامه داد: برای این ظرفیت سازی و رفع مسائل و مشکلاتی که با آنها روبرو هستیم نیازمند تغییر و تحول در ساختار ارتباطی و تعاملی درونی و بیرونی هستیم.

توسلی با تاکید بر اینکه سازمان تعاون روستایی وظیفه دارد نسبت به رفع و حل و فصل مشکلات بخش کشاورزی اقدام کند، یادآور شد: کارکرد این سازمان بر محور سیاستگذاری، برنامه ریزی، هدایت، نظارت و حمایت است.

وی ضمن تشکر از تلاش همه عزیزان در حوزه دام و طیور، عملکرد تشکلهای مذکور را مایه مباهات و افتخار سازمان و تکمیل زنجیره تولید از مزرعه تا سفره مردم دانست.

وی همچنین این مجموعه را زمینه ساز ارایه خدمات بهتر و بیشتر به اعضاء دانست.

گفتنی است، در این نشست تشکلهای دام وطیور به عملکرد بسیار مطلوب اتحادیه تعاونی کشاورزی دامداران استان البرز در تامین وتوزیع نهاده های دامی و کنسانتره مورد نیاز دامداریهای استان اشاره کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =