مسکن روستا

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد از ابتدای فعالیت خود در کشور تاکنون ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها را نوسازی کرده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی‌نژاد روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح مجتمع مسکونی فجر۲ بنیاد مسکن خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان تلفات جانی زلزله ها در بخشهای روستایی طی سالهای اخیر کاهش یافته و به حداقل رسیده که این دستاورد نتیجه نوسازی واحدهای مسکونی توسط بنیاد مسکن بوده است.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا افق ۱۴۱۰ باید ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی باقیمانده را در کشور نوسازی کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: این بنیاد از ابتدای فعالیت خود تاکنون همچنین ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار واحد مسکونی را در سایر نقاط (به جز روستا) کشور بازسازی کرده است.

حجت الاسلام و السلمین روحانی نژاد اظهار داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر افزایش سرعت در بازسازی واحدهای مسکونی و ارتقای کیفی ساخت و سازها برای بازگشت امید به زندگی است، نیروهای عملیاتی بنیاد مسکن نیز هنگام بروز حوادث مانند نیروهای هشت سال دفاع مقدس از نقاط مختلف کشور در منطقه مورد نظر گرد هم می آیند و جهادگونه تا زمانی که آخرین خانه را نوسازی کنند، به شهر خود باز نمی گردند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی نیز درباره طرح مجتمع مسکونی فجر۲ گفت: طرح مجتمع مسکونی فجر ۲ در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع در ۱۴ طبقه با چهار بلوک ۷۲ واحده ساخته شده است.

سیدرضا موسوی نیا اظهار داشت: واحدهای این مجتمع ۸۰ یا ۹۰ متری به صورت ۲ خوابه است، در هر بلوک ۲ آسانسور ۴ نفره و ۱۳ نفره وجود دارد و از سیستم سرمایشی کولر گازی و سیستم گرمایشی پکیج و رادیاتور برخوردار است.

وی بیان کرد: این واحدها به صورت نقد و اقساط و پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان داده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =