ورزش بانوان

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل گفت: پارس آباد در مسابقات مینی فوتبال"جام پرچم" بانوان استان اردبیل قهرمان شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، علی تقی‌زاده روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: مرحله شهرستانی مسابقات مینی فوتبال جام پرچم بانوان استان با شرکت ۸۵ تیم در شهرستان های اردبیل، پارس آباد، بیله سوار، اصلاندوز، خلخال، مشگین‌شهر و نمین برگزار شد.

وی اظهار کرد: با پایان یافتن مرحله شهرستانی جام پرچم، مرحله استانی آن با حضور هفت تیم برتر از شهرستان های اردبیل، پارس آباد، نمین، بیله سوار، اصلاندوز، خلخال و مشگین شهر در سالن ورزشی شهید رجایی اردبیل به صورت حذفی برگزار شد.

به گفته تقی زاده در پایان این مسابقات تیم‌های پارس آباد، نمین و خلخال به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و بدین ترتیب تیم پارس آباد به عنوان نماینده استان اردبیل جهت حضور در مسابقات کشوری به فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی معرفی خواهد شد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان اردبیل ادامه داد: از استان اردبیل در مسابقات مینی فوتبال"جام پرچم" در مجموع ۸٠٠ تیم روستایی و عشایری در سامانه جام پرچم ثبت نام کرده بودند که بعد از آمایش و راستی‌آزمایی تیم ها ۳٠۵ تیم در بخش آقایان و ۸۵ تیم در بخش بانوان در شهرستان های مختلف با هم به رقابت پرداختند که در نهایت ۱۲ تیم آقایان و هفت تیم بانوان به مرحله استانی راه یافتند.

وی با بیان اینکه مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم در بیشتر روستاها و مناطق عشایرنشین استان برگزار می‌شود، افزود: استان اردبیل به لحاظ ثبت‌نام در مسابقات کشوری مینی فوتبال جام پرچم ویژه روستاییان و عشایر در بین ۱۲ استان برتر کشور قرار دارد.

به گزارش ایرنا، استان اردبیل دارای ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت است و در مجموع هزار و ۸۹۵ روستا و آبادی دارد که از این تعداد ۶۰ روستا تک خانواری و یا فاقد سکنه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =