کد خبر: 37871
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
زمین چمن

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود در روستاهای شهرستان دشتستان که فاقد فضای ورزشی هستند زمین‌های چمن مصنوعی اجرا شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، ابراهیم رضایی صبح پنجشنبه در حاشیه نشست با مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: تأمین مالی پروژه‌های بنیاد مسکن در شهرستان دشتستان و تسریع در روند اجرای آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که شاهد کارهای خوبی در این زمینه هستیم.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن تنها دستگاهی است که اعتبارات تخصیص یافته را به صورت کامل جذب کرده و پروژه اجرا کرده است و همه پروژه‌های قبلی بنیاد مسکن به صورت ۱۰۰ درصد اجرا شده است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث تأمین قیر مورد نیاز و آسفالت در محدوده طرح هادی روستاهای دشتستان تلاش می‌کنیم با همراهی بنیاد مسکن، وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه، فرمانداری و… پیگیری لازم را برای تأمین مالی این پروژه‌ها داشته باشیم.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته برای اجرای زمین‌های چمن مصنوعی در شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تأمین مالی در آینده شاهد اجرای پروژه‌های چمن مصنوعی در روستاهای فاقد زمین چمن و همچنین دیوار حفاظتی و طرح هادی در روستاها باشیم.

رضایی افزود: با توجه به اینکه بنیاد مسکن سابقه خوبی در عرصه پروژه‌های عمرانی دارد، امیدواریم بنیاد مسکن در پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان که امکان حضور دارد، مشارکت داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =