فوتبال

فینال مسابقات مینی‌فوتبال قهرمانی مردان استان گلستان برگزار شد و تیم یامپی آق‌قلا با غلبه بر تیم شهدای ارازگل خان‌به‌بین جواز حضور در رقابت‌های مینی‌فوتبال روستائیان کشور را کسب کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان عصر امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ در آیین اختتامیه مسابقات مینی‌فوتبال قهرمانی استان گلستان که در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای گرگان برگزار شد، اظهار کرد: فینال این رقابت‌ها بین نمایندگان آق‌قلا و خان‌به‌بین برگزار شد که تیم یامپی آق‌قلا با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم شهدای ارازگل خان‌به‌بین به برتری رسید و به لیگ برتر روستائیان کشور راه یافت.

وی با بیان اینکه پس از صدور فراخوان سراسری ثبت‌نام از تیم‌ها، هزار و ۷۸۰ تیم بانوان و آقایان از استان گلستان برای شرکت در مسابقات ثبت‌نام کردند، ادامه داد: پس از پایان مهلت قانونی تحویل مدارک، ۷۸۰ تیم بانوان و آقایان مدارک خود را برای شرکت در مسابقات تکمیل و تحویل دادند.

صعود "یامپی آق‌قلا" به رقابت‌های مینی‌فوتبال روستائیان کشور

برزمینی با تأکید بر اینکه از این تعداد تیم شرکت کننده یک‌صد تیم در بخش بانوان و ۶۸۰ تیم در بخش آقایان با هم به‌رقابت پرداختند، افزود: پس از پایان مرحله مقدماتی ۱۸ تیم در بخش مردان و ۸ تیم در بخش بانوان به مرحله پایانی استان گلستان راه یافتند تا تیم های برگزیده استان جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر روستائیان کشور مشخص شود.

وی از پایان رقابت‌های بانوان با قهرمانی دهیاری گوگجه کلاله خبر داد و خاطرنشان کرد: رقابت‌های مردان از ظهر پنج شنبه ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۱ آغاز و امروز به پایان رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان هدف برگزاری جام پرچم را ایجاد شور و نشاط در دوران پساکرونا در جامعه روستایی کشور و استان عنوان کرد و گفت: برگزاری این مسابقات در روستاها سبب ایجاد انگیزه در بین جوانان روستایی و کشف استعدادهای بالقوه شده است و تلاش می‌شود تا این رقابت‌ها در سایر رشته‌های ورزشی برگزار شود.

گفتنی‌است، در مرحله نهایی رقابت‌های جام پرچم در بخش بانوان که به میزبانی روستای آق‌آباد گنبدکاووس برگزار شد، تیم دهیاری گوگجه کلاله در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه ١٠ بر صفر نماینده علی آباد را از پیش رو برداشت و به فینال رسید و در این دیدار توانست با نتیجه ٦ بر ۲ تیم میزبان (گنبدکاووس) را شکست دهد و به عنوان نماینده استان گلستان مجوز حضور در رقابت‌های کشوری جام پرچم را از آن خود کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =