کد خبر: 37486
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
بیمه کشاورزی

اولین نشست بررسی راهکارهای توسعه پوشش بیمه کشاورزی با حضور رؤسای سازمان های جهاد کشاورزی در صندوق بیمه کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل صندوق بیمه کشاورزی، نخستین نشست از مجموعه نشست های "بررسی راهکارهای توسعه پوشش بیمه کشاورزی " در سال زراعی جاری، با حضور رؤ سای سازمان های جهاد کشاورزی و مدیران ستادی و استانی صندوق بیمه کشاورزی روز یکشنبه 20 آذرماه 1401 در محل سالن جلسات این سازمان برگزار گردید.

در این نشست علاوه بر تشریح راهبردها و برنامه های کلان بیمه کشاورزی در راستای پشتیبانی از تولید ملی و امنیت غذایی کشور و حمایت از سیاست های محوری وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم به ویژه بیمه کشاورزی قراردادی، بیمه طرح جهش تولید در دیمزارها و بیمه اجباری دام، به بررسی عملکرد بیمه کشاورزی در استان ها و بیان قابلیت های سامانه جامع بیمه کشاورزی به عنوان سا مانه ای هوشمند و دیجیتالی پرداخته شد.

برگزاری اولین نشست بررسی راهکارهای توسعه پوشش بیمه کشاورزی

خاطر نشان می سازد حاضران جلسه، در خصوص تقویت زمینه های همکاری میان صندوق بیمه کشاورزی و سازمان های جهاد کشاورزی و همچنین چالشها و راهکارها در مسیر توسعه بیمه کشاورزی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برگزاری اولین نشست بررسی راهکارهای توسعه پوشش بیمه کشاورزی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =