کد خبر: 36873
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
سیب زمینی

نیکزاد، نائب رئیس مجلس گفت: رفع مشکلات سیب‌زمینی کاران برای صادرات این محصول و نیز اعمال کم‌ترین تعرفه صادراتی با ۴۰۰ هزار تن سیب‌زمینی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش روستانیوز به نقل از بازار، علی نیکزاد اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای احداث مسکن در دولت سیزدهم از اهم برنامه‌هایی است که با جدیت به دنبال رفع عقب‌ماندگی‌های آن هستیم تا بتوانیم با توافق مردم ساخت و سازها را رونق بخشیده و به تمامی اهداف خود در این زمینه با هدف خدمت‌رسانی به جامعه هدف جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: مجلس با جدیت پیگیر حل مشکلات مردم است و در این زمینه برنامه‌هایی دارد که برای رفع مشکلات مردم در دستور کار قرار گرفته و امید می‌رود با تمهیدات به عمل آمده بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود تا بودجه سال آینده براساس برنامه ششم مورد رصد و بررسی قرار گیرد که در این زمینه درصدد تمدید برنامه ششم توسعه برای یک سال دیگر هستیم.

نیکزاد خاطرنشان کرد: توزیع متمرکز ۱۵ درصدی بودجه کشور استانی همراه با سیاست مدیران و نیز تمهیدات به عمل آمده در این زمینه برای جذب اعتبارات و نیز انجام اقدامات اساسی در این زمینه جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که در این زمینه وزارتخانه و رؤسای سازمان‌ها باید نسبت به جذب اعتبارات تلاش کنند.

وی بیان کرد: درآمد دولت در طول نیمه نخست سال ۵۱۸ هزار میلیارد تومان منابع است که بخش اعظم آن صرف پرداخت حقوق و هزینه‌های جاری شده و مابقی نیز برای تامین کالاهای اساسی و اجرای پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس خاطرنشان کرد: موضوع کمیابی دارو و گلایه‌مندی‌های مردم نیز با جدیت در حال پیگیری است و درصدد هستیم با رایزنی‌های به عمل آمده مشکلات واردات آنتی‌بیوتیک و کسری‌ها را برطرف کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و رونق کسب و کار و تسهیل در فرآیند صدور مجوزها برای اصلاح قوانین کشور جزو اولویت‌های اساسی است و درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده مشکلات و موانع موجود را برطرف کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: رفع مشکلات سیب‌زمینی کاران برای صادرات این محصول و نیز اعمال کم‌ترین تعرفه صادراتی با ۴۰۰ هزار تن سیب‌زمینی در دستور کار قرار گرفته که بی‌شک نقش اساسی در توسعه استان برای توسعه کشت سیب‌زمینی را به دنبال دارد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: تأمین قیر رایگان برای شهرداری‌ها و اختصاص منابع از محل مالیات بر ارزش افزوده برای عمران شهری و انتقال پادگان ارتش خبر از اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم مشکل بیکاری که جوانان را رنج می‌دهد برطرف کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =