مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: با اعتبار دولتی و به پیمانکاری اپراتورهای ارتباطی تکنولوژی ارتباطی بیش از ۷۰ روستاهای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی تا پایان سال جاری ارتقاء می یابد.

به گزارش روستانیوز، قاسم جلیلی‌نژاد ۶ آذرماه در جلسه کنترل پروژه ارتقاء تکنولوژی ارتباطی روستاهای آذربایجان غربی با اشاره به ارتقاء تکنولوژی ارتباطی بیش از ۷۰ روستای آذربایجان غربی تا پایان سال جاری گفت: ۴۳۸ روستای استان که ۳۶۱ روستا مربوط به همراه اول و ۷۳ روستا مربوط به ایرانسل است در برنامه توسعه ای استان قرار دارد که به محض تامین تجهیزات عملیاتی می شود.

وی گفت: وضعیت ارتباطی تمام روستاهای بالای۲۰ خانوار استان مورد پایش مستمر قرار دارد و برنامه ارتقاء و ایجاد بستر اینترنت پرسرعت در تمام روستاهای بالای۲۰ خانوار استان در حال انجام است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: تا به امروز ابلاغ ارتقاء تکنولوژی و ایجاد سایت جدید ارتباطی بیش از۷۰۰ روستا به اپراتورهای ارتباطی انجام شده و حدود ۲۷۰ روستای آن عملیاتی شده است.

جلیلی نژاد تاکید کرد:تلاش می کنیم در اسرع وقت بستر استفاده از اینترنت پرسرعت را برای روستائیان استان به وجود بیاوریم تا تمام روستائیان از بحث دولت الکترونیک و سایر موضوعات مرتبط بهرمند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =