کد خبر: 36858
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
دام

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه با تاکید به جلوگیری از افزایش قیمت گوشت در بازار، گفت: صادرات دام در کرمانشاه تا تنظیم بازار فعلا منتفی است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، ایرج صفایی با اشاره به میزان صادرات دام طی سال‌جاری، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در استان کرمانشاه حدود ۶۶ هزار رأس دام صادر شده که از این تعداد حدود یک هزار رأس توسط تعاون روستایی استان کرمانشاه به کویت صادر شده است.

وی افزود: بر اساس تصمیمات گرفته شده مقرر شده بود که صادرات دام به طور گسترده‌تری در استان کرمانشاه صورت بگیرد که بر همین اساس تعاون روستایی استان کرمانشاه این آمادگی را از سوی خود اعلام کرد.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به منتفی شدن میزان صادرات دام از استان کرمانشاه، تصریح کرد: با وجود ابلاغ و تأیید مجوز صادرات دام از سوی وزارتخانه مربوطه اما با بررسی جوانب این صادرات طی نشستی در روز گذشته از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه فعلاً صادرات دام انجام نخواهد شد.

صفایی ادامه داد: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت گوشت در استان کرمانشاه تا زمان تنظیم و ثبات قیمت گوشت مسئله صادرات دام به خارج از کشور منتفی شده است.

صفایی با تاکید بر کنترل و عدم افزایش قیمت گوشت، خاطرنشان کرد: اگرچه مجوزهای لازم برای صادرات انجام گرفته اما با توجه به اختیارات کارگروه استانی ممنوعیت صادرات دام در استان کرمانشاه تا زمان تنظیم و ثبات قیمت گوشت ادامه خواهد داشت و با محدودیت رو به رو خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =