کد خبر: 36851
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
فرماندار رشت

فرماندار رشت با اشاره به بهسازی و آسفالت معابر و راه ۲۴ روستای این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون گفت: عملیات آسفالت ۷ کیلومتر دیگر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، حمیدرضا امام پناهی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت و بهسازی راه روستایی بیجاربنه از توابع بخش مرکزی رشت گفت: باید با لحاظ ویژگی‌های فرهنگی، جغرافیایی و اجتماعی روستاها، در کنار فراهم آوردن امکان برخورداری از امتیازات رفاهی و زیرساخت‌های مناسب مانند راه با کیفیت، زمینه پایداری روستاها را به وجود آوریم.

فرماندار رشت با اشاره به بهسازی و آسفالت ریزی راه‌ها و معابر ۲۴ روستای شهرستان به طول ۵۴ کیلومتر از ابتدای امسال تاکنون گفت: بیش از ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح‌های هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها با استفاده از اعتبارات ملی و استانی تخصیصی سال گذشته توسط بنیاد مسکن انجام شده است، اظهار داشت: در ادامه تلاش‌های محرومیت زدایی و رونق بخشی روستاها، عملیات آسفالت ۷ کیلومتر دیگر از راه‌ها و معابر ۶ روستای رشت، با هزینه ۹ میلیارد تومان در مدت باقی مانده از سال، اجرایی خواهد شد.

امام پناهی افزود: توجه به اجرای پروژه‌هایی از این دست، ضمن افزودن بر زیبایی بصری و عمران روستاها، موجب تحولات قابل توجه در اقتصاد خانوارهای روستانشین و حفظ روستاها به عنوان واحد تولیدی مهم در اقتصاد کلان کشور خواهد شد.

وی با تاکید بر تلاش برای شکل‌گیری مهاجرت معکوس و بازگشت رونق و توسعه همه جانبه به روستاها، گفت: تمامی مدیران و دست اندرکاران دستگاه‌ها حداکثر توان خود را برای ارتقای ضریب برخورداری روستاهای مرکز استان از امکانات و زیرساخت‌های مناسب به کار خواهند بست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =