عباسی

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه البرز با بیان اینکه امروز دشمن با دروغ پردازی وارد جنگ روایت ها شده است،گفت: فعالان رسانه ای در این جنگ نابرابر به عنوان حربه ای موثر هستند که با روایتگری های به موقع و درست می توانند در هدایت افکار عمومی موثر واقع شوند.

به گزارش روستانیوز، علیرضا عباسی با بیان اینکه کشور طی۲ ماه اخیر شاهد یک سری اتفاقات و درگیری ها در شهرها است، افزود: جای تردید نیست که مردم به عملکرد مسئولان معترض هستند اما نباید به سمت و سویی رفت که وانمود شود مردم با نظام اسلامی مشکل دارند .
وی با اشاره به اینکه پس از حادثه تروریستی شاه چراغ و اتفاقات شهرستان کرج، مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد، که اکثریت نماینده های مجلس ظان را امضا کردند،ادامه داد: این یک بیانیه در پاسخ به اقدامات تروریستی بود و مصوبه ای در خصوص اعدام معترضین در مجلس به تصویب نرسیده است.چرا که ما معتقدیم صف مردم از اغتشاشگران جدا است .
این نماینده مجلس با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های برق، آب و تلفن برای روستاها گفت: امروز ۹۸ درصد داروها در داخل تولید می شود و از انواع بیمه ها برخوردار هستیم، بنابراین باید به آنچه که به دست آمده پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز توجه داشت .البته باید در کشور به وضع مطلوب برسیم اما وضع فعلی را نیز باید با گذشته مقایسه کرد و نگوییم کاری انجام نشده است، بنابراین باید با سرعت در جهت اهداف بیانیه گام دوم انقلاب پیش رفت .
وی با بیان اینکه ۶۷ هزار مقاله علمی در کشور چاپ می شود که برخی در مجلات خارجی انتشار یافته است ،اظهار کرد: باید از این ظرفیت برای بهبود هرچه بیشتر زندگی مردم استفاده کرد .
عباسی با اشاره به طرح جهش دانش بنیان در کشور نیز گفت: وجود سه هزار شرکت دانش بنیان ظرفیتی بی بدیل است که باید مورد توجه قرار گیرد و با افزایش این شرکت ها که گردش مالی آنها اکنون ۳۰۰ هزار میلیارد تومان است گردش مالی و ارزش افزوده در کشور بیشتر می شود .
نماینده مردم کرج ،فردیس و آسارا در مجلس شورای با اشاره به اینکه در کشور ۲۸ میلیون خانواده داریم که هشت میلیون آنها مستاجر بوده و براساس گزارش ها این مستاجران در فصل تابستان با مشکل جابجایی مواجه هستند ،ادامه داد:اگر رصد شود خواهیم دید بسیاری از مشکلات از سال های گذشته است و وقتی افتخار وزیر مسکن و شهرسازی آن است که ساختمانی ساخته نشده تا مردم با مشکل مواجه نشوند امروز با این مشکلات در حوزه مسکن مواجه می شویم .
عباسی یاد آور شد: با هدف حل مشکل مسکن قرار شده تا دستگاه های اجرایی زمین های مازاد و غیر مولد را به وزارت مسکن و شهرسازی بدهند و با توجه به اینکه گزارش هایی مبنی برایجاد مسکن از سوی بنگاه های معاملاتی داشتیم، ساماندهی این بخش نیز مدنظر قرار گرفت .
وی آب شرب را از مشکلات استان البرز برشمرد و گفت: ۸۰ درصد آب مصرفی از چاه است که در جلسه ای با وزیر نیرو این مهم مورد پیگیری قرار گرفته و با رشد جمعیت سالانه که شاهد هستیم تقاضایی افزایش حق آبه را داریم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =