کد خبر: 36844
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
زعفران

دبیر برگزاری جشنواره گل پرکنی زعفران گناباد گفت: نخستین جشنواره و رقابتهای گل پرکنی زعفران گناباد در روستای باغ آسیا شهرستان گناباد برگزار شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، علی اکبر نوریان صبح شنبه در حاشیه جشنواره گل پرکنی زعفران گناباد اظهار کرد: نخستین جشنواره و رقابتهای گل پرکنی زعفران گناباد با حضور ۹۰ نفر در سه رده سنی خانوادگی، گروهی و انفرادی در روستای باغ آسیا شهرستان گناباد برگزار شد.

دبیر برگزاری جشنواره گل پرکنی زعفران گناباد به اهداف جشنواره گل پرکنی زعفران اشاره کرد و افزود: معرفی ظرفیتهای تولید زعفران این شهرستان و ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها و آموزش راهکارهای علمی همراه با سرعت و دقت در گل پرکنی این محصول با ارزش اهداف جشنواره گل پرکنی است.

وی بیان کرد: در پایان این جشنواره در بخش انفرادی طاهره عابدینی، کوثر گلباف و صبا مومنی به ترتیب نفرات اول تا سوم را کسب کردند.

نوریان افزود: همچنین در بخش گروهی جشنواره گل پرکنی زعفران در گناباد، گروههای مظلوم، آتیه ثانی و بیک‌زاده به ترتیب به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.

دبیر برگزاری جشنواره گل پرکنی زعفران گناباد افزود: همچنین در بخش خانوادگی جشنواره و رقابت گل پرکنی زعفران خانواده های غلامی، مسکین و طلعتی مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: این جشنواره در رده های سنی ۹ الی ۶۷ سال برگزار شد که از نقاط قوت این دوره از رقابتها کسب رتبه دوم توسط یک شرکت کننده ۹ ساله بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =