زالو

بزرگترین مجتمع پرورش زالو با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریالی و اشتغال ۵۰ نفر در روستای حیرت کجور نوشهر بهره برداری شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سید محمود حسینی استاندار مازندران ظهر شنبه در مراسم بهره برداری از فاز اول مجتمع پرورش زالو در کجور با اظهار اینکه برای صدور مجوز و پروانه باید از هفت خان رستم گذشت، آن را ایراد اساسی دانست و گفت: این ایراد در استان وجود دارد و همه برای رفع آن بسیج شدیم.

وی با اظهار اینکه برنامه داریم تا حداکثر ظرف یک ماه پروانه و مجوز سرمایه گذاری در استان برای سرمایه گذاران صادر شود، گفت: برای تحقق این هدف پایبند هستیم زیرا یکی از مهمترین موانع رشد و توسعه مازندران، طولانی بودن صدور مجوزهای سرمایه گذاری است.

وی با عنوان اینکه آنچه جوانان ایرانی را در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رساند، عزم و اراده و روحیه و تفکر بسیجی بود، گفت: این اراده سبب شده تاریخ جدیدی در مبارزات دنیا ثبت شود.

استاندار مازندران دانش بنیان کردن تولیدات را شعار سال جاری بیان کرد و افزود: در راستای تحقق این شعار، مرکز دانش بنیان پرورش زالو در مازندران راه اندازی شده است.

حسینی پور با اشاره به ضعف در سیستم اداری گفت: جوانان باید سیستم‌ها را درست کنند و اگر جوانان مازندران اراده داشته باشند و پای کار بیایند مسائل و مشکلات فراروی حل می‌شود و به اهداف خواهیم رسید.

وی گفت: کم وکاستی ها در سیستم اداری نباید اراده ما را مختلف کند زیرا جوانان باید به میدان بیایند و سیستم‌ها را درست کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =