آسفالت

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: ۱۰ پروژه آسفالت راه روستایی خراسان جنوبی طی هفته بسیج به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مهدی هنری، عصر چهارشنبه دوم آذر در حاشیه رزمایش گروه‌های جهادی شهرستان بیرجند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج امروز رزمایش گروه‌های جهادی شهرستان بیرجند را از روستای حاجی آباد القور تا روستای "اسنان" داشتیم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: بر اساس منطقه هدفی که از قبل مشخص شده عرصه‌های خدمت رسانی هم مشخص شده بود.

هنری بیان کرد: در شهرستان بیرجند در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ ،تعداد ۸۸ گروه جهادی بالغ بر ۹۵۰ جهادگر در این مدت فعالیت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: امروز شاهد فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف پزشکی، دامپزشکی، مهارتی، فنی و حرفه‌ای، عمرانی، آموزشی و اشتغال در سطح روستاهای شهرستان بودیم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار کرد: تا پایان هفته بسیج هم فعالیت گروه‌های جهادی ادامه خواهد داشت؛ همچنین امروز از جاده روستایی اسنان به واشان بهره برداری شد.

وی افزود: در مجموع طی هفته بسیج ۴۲ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

هنری گفت: از این تعداد ۱۰ پروژه مربوط به آسفالت راه‌های روستایی، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج است که در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار کرد: ۱۶۰ هزار متر مربع مساحتی می‌باشد که با این اعتبار آسفالت شده و کار اجرایی با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به اتمام رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =