روستای وروان

استاندار همدان گفت: ۶۸ طرح عمرانی در حوزه سازندگی، اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی در این استان آماده بهره برداری است.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداو سیما مرکز همدان ،علیرضا قاسمی فرزاد امروز در جلسه قرارگاه آبرسانی بسیج سازندگی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۳۵.۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: این طرح‌ها شامل آبرسانی، خانه سازی، ترمیم و آسفالت راه‌های روستایی، جاده بین مزارع، لوله گذاری آبرسانی، احداث مخزن روستایی، افتتاح ۴۰ باب منزل مددجویی کمیته امداد و لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها و قنوات است و در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طبق تفاهمنامه بین بسیج سازندگی و شرکت آب و فاضلاب استان همدان ۱۶۰ روستا آبرسانی شدند تصریح کرد: آبرسانی سریع به ۴۸ روستای دارای بحران کم آبی در استان در دستور کار قرار دارد و اقدامات ارزشمندی نیز در حال انجام است.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه سلامت و کیفیت آب در شهر و روستا مهمتر از کمیت آن است گفت: اولین اقدام قبل از ورود آب به شبکه آبرسانی تایید سلامت و کیفیت آب است که طبق گزارشات همواره با نظارت دقیق صورت می‌گیرد.

وی با قدردانی از اقدامات جهادی نیروهای بسیج سازندگی که به لحاظ عملکرد رتبه سوم در کشور را کسب کردند، ابزار امیدواری کرد که با حمایت تمامی دستگاه‌ها و پشتیبانی استانداری به رتبه اول کشوری دست یابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =