اردوی جهادی

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های مختلف برای رفع محرومیت در هرمزگان تلاش می کنند.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، یاسین باوقار بیان داشت: بسیج سازندگی با تمام ظرفیت از گروه‌های جهادی حمایت و پشتیبانی می‌کند؛ چرا که این گونه اقدامات را برای خود احساس تکلیف می‌داند و این موضوع را از عوامل تأثیرگذار در رفع محرومیت جامعه قلمداد می‌کند.

وی دیدگاه جهادی در عرصه‌های گوناگون را موجب پیشرفت و تعالی دانست و اظهار داشت: جهادگران در گروه‌های جهادی عملکردی بسیار ارزنده در عرصه‌های سازندگی و رفع محرومیت از خود نشان دادند و در بحران‌های مختلف زلزله و سیل پیشگام و در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسان هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه برای رفع محرومیت و فقر، روستاها و مناطق آسیب‌پذیر در اولویت قرار دارند، یادآو رشد: با ایجاد اشتغال پایدار در روستاها نه تنها از مهاجرت روستانشینان به شهرها جلوگیری می‌شود بلکه مهاجرت معکوس نیز اتفاق می‌افتد.

باوقار ادامه داد: یکی از شاکله‌های اصلی بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی هستند که می‌توانند خدمات بسیار ارزنده‌ای در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، عمرانی و سلامت و همچنین در عرصه اشتغال و کارآفرینی داشته باشند و از همان سال‌های نخستین تشکیل بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی ایجاد و به صورت خود جوش مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =