زهرایی

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: برای آب ۷۱۳۸ روستا با وزارت نیرو قرارداد داریم تا در حداقل زمان ممکن و با هزینه حداقلی مشکل آب روستاها برطرف شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، سردار محمد زهرایی، ظهر امروز پنجشنبه ۲۱ مهر در حاشیه اجرای رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت هفته وحدت گفت: کمک های مومنانه ای که از سه سال پیش به فرمان مقام معظم رهبری آغاز شد؛ امروز ۱۵ نوع خدمت را به نیازمندان ارائه می دهد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه بانک اطلاعاتی دقیقی از نیازمندانی که مددجوی کمیته امداد و بهزیستی نیستند در سراسر کشور شناسایی شده است که یک میلیون و ۶۵۰ هزار خانوار را در برمی گیرد، ادامه داد: ۱۵ نوع خدمت به فراخور نیازهایی که وجود دارد به این عزیزان ارائه می شود که یکی از این خدمات آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد است.

زهرایی اهدای جهیزیه، البسه، نوشت افزار و کیف مدرسه را از دیگر خدمات رزمایش مومنانه عنوان و بیان کرد: هفته وحدت، پنجمین مقطع زمانی توزیع این کمک ها است که یک میلیون بسته در سراسر کشور توزیع می شود و این کار مردم پایه بوده و نهادهای انقلابی و حاکمیتی هم کمک می کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور این اقدام را امیدآفرین برای مردم توصیف و بیان کرد: خیلی ها می گویند این کار عمیق و اساسی نیست البته اینجوری است و بسته معیشتی به عنوان یک مسکن ضروری در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش توزیع بسته ها از روز گذشته در استان های تهران و مازندران آغاز و امروز در ۱۰ استان انجام می شود. تاکید کرد: کارهای ادامه دار در حال انجام اما بسته معیشتی و خدماتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده در حال انجام است و مشارکت مردم و خیرین و... نیز خوشبختانه خوب بوده است.

این مقام مسئول با تصریح به این مطلب که کارهای عمیقی در دستور کار بسیج و سپاه است؛ در همین مورد به ایجاد فرصت شغلی و یا احداث منازل محرومین اشاره و بیان کرد: در دولت سیزدهم که با رویکرد انقلابی و مردمی روی کار آمده تفاهم نامه های بسیار خوبی انجام شده است.

زهرایی یک مورد از این تفاهم نامه ها را تامین آب شُرب روستاهای کشور نام برد و گفت: برای آب ۷ هزار و ۱۳۸ روستا با وزارت نیرو قرارداد داریم تا در حداقل زمان ممکن و با هزینه حداقلی مشکل آب روستاها برطرف شود.

به گزارش ایسنا، در این مرحله یک هزار بسته معیشتی و نوشت افزار در استان کرمان توزیع می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =