کد خبر: 34950
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
پل شناور منیخ

روستاییان حفار شرقی خرمشهر تعمیر و رفع نواقص پل منیخ خرمشهر را مطالبه کردند.

به گزار روستانیوز به نقل از صدا و سیما، پس از اینکه مدت ها از نواقص ایجاد شده در پل منیخ خرمشهر می گذرد و هنوز هیچ اقدامی در راستای تعمیر آن انجام نشده است جمعی از اهالی روستاهای حفار شرقی و منیخ خرمشهر در تلاشند این نواقص را برطرف و پل روستای منیخ را ترمیم کنند.

با توجه به اینکه اهالی سعی داشتند توسط ابزار ساده و قایق‌های متوری این کار را اجرایی کنند موفق نشدند و پل همچنان بدون استفاده مانده است.

پیش از این فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر در گفتگو با خبر آبادان از دستور ترمیم این پل به شهرداری این شهر خبر داده بود، اما روستاییان می‌گویند:

فرمانده ویژه خرمشهر در ۳۱ خردادماه سال جاری در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه آبادان قول تعمیر این پل توسط شهرداری و اداره کل راهداری استان را داده بود، اما این پل همچنان در انتظار تعمیر اساسی است و با گذشت بیش از ۳ ماه هنوز این پل ارتباطی ترمیم نشده است.

پل شناور منیخ از پل‌های به جا مانده از جنگ تحمیلی است و قرار بود مدتی بصورت موقت راه ارتباط حفار شرقی به خرمشهر را برقرار کند، اما این وضعیت موقت پس از پایان جنگ تحمیلی تا امروز ادامه دارد.

روستاییان منیخ و حفارشرقی در حال حاضر از مسیرهای پل یادگار امام و پل آزادی تردد می‌کنند که مسیر را برای آن‌ها طولانی کرده است.

مدتی است که راه ارتباطی روستاهای منیخ و حفارشرقی به خرمشهر به دلیل خراب شدن پل شناور منیخ، مسدود شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =