نانوایی

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان مرکزی گفت: یک هزار و ۵۴۹ نانوایی این استان از ابتدای این طرح تاکنون به دستگاه کارتخوان هوشمند تجهیز شدند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، محمد شمسی افزود: طرح تجهیز نانوایی‌های استان به دستگاه کارتخوان هوشمند از هفدم مردادماه امسال آغاز شد و تاکنون ۹۹ درصد این نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان هوشمند تجهیز شده‌اند.

وی با یادآوری وجود یک هزار و ۵۷۰ نانوایی در استان مرکزی، ادامه داد: تمامی نانوایی‌های استان مرکزی که سهمیه آرد دریافت می کنند به کارتخوان هوشمند تجهیز شده‌اند و عدم دسترسی به اینترنت، فوت صاحب نانوایی و بالاتکلیف بودن این واحدها از جمله عوامل عدم تجهیز ۲۱ نانوایی استان به دستگاه کارتخوان هوشمند است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان مرکزی گفت: برخی از نانوایی‌های شهرستان اراک که از خط تلفن ثابت برخورداند، به ۲ کارتخوان تجهیز شده‌اند و علاوه بر دریافت کارتخوان هوشمند سیار، کارتخوان هوشمند خط ثابت نیز دریافت کرده‌اند.

شمسی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سهمیه آرد نانوایی‌های استان مرکزی و مابه تفاوت قیمت بر اساس تراکنش دستگاه‌های کارتخوان هوشمند به این واحدها اختصاص داده می شود نیاز است صاحبان این واحدها استفاده از کارتخوان هوشمند را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: تمامی عملیات‌ها از جمله میزان فروش نان، ساعت آغاز و پایان فعالیت نانوایی و تراکنش‌های کارتخوان‌های هوشمند نانوایی‌ها، توسط سازمان جهاد کشاورزی این استان رصد می شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان مرکزی از صاحبان نانوایی استان مرکزی خواست از انجام تراکنش‌های تکراری، غیر معمول و خارج از ساعت کار واحد خودداری کرده و از دستگاه کارتخوان هوشمند تنها برای فروش نان استفاده کنند.

یک‌هزار ۵۷۰ نانوایی در استان فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =