کد خبر: 34931
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال طرح بهارستان در ۲۶۴ روستای استان انجام می شود گفت که این طرح نیمه اول امسال در ۴۵ روستا اجرا شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، هیوا لهونیان اظهار داشت: قرار است طی یک برنامه ریزی پنج ساله (۱۴۰۰ تا ۱۴۰۵) و در قالب طرح بهارستان شبکه برق روستاهای کردستان به طور کامل اصلاح و بهسازی شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته از مجموع ۴۲۰ روستای مورد هدف، طرح بهارستان در ۳۵۳ روستا اجرا شد، اضافه کرد: برای امسال نیز مقرر شده این طرح در ۲۶۴ روستا با بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار، اجرایی شود که تلاش ما انجام کامل آن در روستاهای هدف است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان میزان پیشرفت طرح بهارستان در استان را بیش از ۲۰ درصد عنوان کرد و افزود: تا پایان سال جاری با بهسازی شبکه برق روستاهای مورد نظر، در مجموع تجهیزات شبکه توزیع برق ۶۱۷ روستای استان اصلاح خواهد شد.

لهونیان ادامه داد: جابجایی و مقاوم سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تامین ولتاژ مطمئن مشترکین روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستاهای مشمول طرح و توسعه شبکه و تامین برق متقاضیان جدید انشعاب از مهمترین اهداف اجرای طرح بهارستان است.

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال ۱۴۰۵ با تداوم اجرای طرح بهارستان در کل روستاهای استان، شبکه توزیع برق روستایی اصلاح و به طور کامل بهسازی و بازمهندسی شود.

در حال حاضر ۷۲۰ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، اداری، صنعتی و عمومی از خدمات شرکت توزیع برق کردستان بهره‌مند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =