کد خبر: 34930
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
تاکستان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تابلوی ورودی ۸ روستا از توابع شهرستان تاکستان تعویض شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا، سعید رحمانی با اعلام این خبر گفت: تابلوی ورودی روستاهای حسین‌آباد جرندق، ورکه‌رود، شاکین، قرقسین، ارونقاش، حسن‌آباد سادات، سکزنا و خنداب تعویض شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان ادامه داد: تابلوی روستاهای حسین‌آبادجرندق به ۶ عکس شهید، ورکه‌رود به ۵ عکس شهید، شاکین به ۱۰ عکس شهید، قرقسین به ۲ عکس شهید، ارونقاش به ۳ عکس شهید، حسن‌آباد سادات، سکزناب به ۹ عکس شهید و خنداب به ۷ عکس شهید مزین شدند.

رحمانی افزود: این تابلوها به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، بخشداری، دهیاران و رئیس و اعضای شورای اسلامی روستاها طراحی، جانمایی و نصب شده است.

او اظهار داشت: این اقدام فرهنگی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، معرفی شهدای روستاها به نسل امروز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های ترویجی در دستور کار بنیاد است، گفت: تعویض، ترمیم و بهسازی تابلوهای شهدا در روستاها که بیشتر در معرض دید عموم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =