زیتون

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در این دولت، بدهی‌های سنواتی جمهوری اسلامی ایران به شورای بین‌المللی زیتون پرداخت شد.

به گزارش روستانیوز، نشست شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی به ریاست سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، معاونین وزارتخانه، نمایندگان وزارت اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، برنامه و بودجه و نمایندگان نظام صنفی کشاورزی، بنیاد ملی گندمکاران و بخش خصوصی در سالن جلسات وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این نشست، در خصوص قیمت خرید تضمینی زعفران و زیتون روغنی، آزادسازی صادرات روغن زیتون و قرار گرفتن این محصول در گروه کالاهای اساسی بحث و تبادل نظر شد.

محمدمهدی برومندی معاون وزیر در امور باغبانی در ادامه این جلسه اظهار کرد: شورای قیمت‌گذاری منشاء خدمات ارزشمندی در کشور شده است، همچنین این شورا بزرگترین خدمت خانه ملت به بهره‌برداران و کشاورزان کشور است.

وی تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان‌های زیتون‌خیز مثل زنجان و قزوین، با پیشنهاد مقام عالی وزارت و در راستای تولید زیتون مصوبات خوبی را داشتیم که منتج به افزایش تولید شده است.

برومندی افزود: در این دولت، بدهی‌های سنواتی جمهوری اسلامی ایران به شورای بین‌المللی زیتون پرداخت شده است و امیدواریم امسال وزیر جهاد کشاورزی ایران به عنوان رئیس این شورا معرفی شوند.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۱۱۷ آزمایشگاه مرجع بین‌المللی، روغن زیتون ایران را باکیفیت‌ترین روغن دنیا معرفی کرده‌اند که افتخار بزرگی برای کشور محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =