مدیرکل بنیاد مسکن گلستان

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از واگذاری ۲ هزار تن سیمان رایگان برای ساخت مسکن محرومان در این استان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم‌رویای خانه دار شدن محرومان را محقق کنیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مهندس سید محسن حسینی در حاشیه بازدید از واحدهای در حال احداث محرومین در شهرستان مراوه تپه که به همراه نماینده مردم شرق استان صورت گرفت، اظهار کرد: توسعه مسکن محرومان یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم است که امیدواریم ما در گلستان بتوانیم‌به عنوان یکی از استانهای پیشرو در این زمینه گام برداریم.

وی با بیان اینکه امروز از انبارهای میلگرد، سیمان و مصالح رایگان ارائه شده به مردم بازدید کردیم، افزود: از همکاری و تلاش فرماندار مراوه تپه و حمایت های نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی صمیمانه تشکر می کنم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از توزیع بیش از ۲۰۰۰ تن سیمان رایگان جهت کمک به ساخت مسکن محرومان خبر داد و گفت: در شهرستان مراوه تپه در قالب طرح های مختلف حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در حال احداث است که از این تعداد، حدود ۱۰۰۰ واحد آن مسکن حمایتی و ویژه محرومان و نیازمندان است.

حسینی با تاکید بر اینکه علاوه بر تسهیلات قرض‌الحسنه، به هر واحد مسکونی ۱۰ تن سیمان رایگان، ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم میلگرد رایگان و ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض هم پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: تلاش میکنیم تا رویای خانه دار شدن بخشی از نیازمندان که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند، محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =