کد خبر: 34901
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
گاوداری

فرماندار اهر گفت: گاوداری ۱۰ هزار رأسی با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در این شهرستان احداث می شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، ابوالفضل غنی زاده در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اهر افزود: منابع طبیعی در خصوص تأمین زمین مورد نیاز و جهاد کشاورزی در انجام مطالعات این گاوداری، همکاری می‌کنند

وی همچنین بر ضرورت احداث سد «کج‌رود» برای تأمین آب مورد شهرستان نیاز تأکید کرد و افزود: مطالعات اولیه سد کج‌رود انجام شده و با توجه به شرایط ویژه شهرستان و مطالبه عمومی، احداث این سد برای تأمین آب ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

غنی زاده همچنین احداث جاده بین مزارع، گسترش اجرای طرح جهش تولید در دیم‌زارها، بهسازی قنات‌های اهر، بازبینی پروانه‌های تأسیس بخش کشاورزی، تأمین آب تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ، توسعه گلخانه‌ها با تأمین آب مورد نیاز را از جمله مطالبات بخش کشاورزی شهرستان اهر ذکر کرد.

فرماندار اهر از موافقت رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با تشکیل تعاونی به منظور احداث سد معیشتی در روستای نقدوز شهرستان اهر خبر داد.

غنی زاده گفت: همچنین برای احداث ۱۶ هکتار گلخانه در شهرستان اهر موافقت شده است و جهت پیگیری این سرمایه‌گذاری، پرونده به جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی ارجاع می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =