مدیرعامل گاز گیلان

مدیرعامل گاز گیلان طی بازدید از پروژه های شهرستان زابل که همراه با مدیریت امور گازرسانی شرکت ملی گاز، عضو کمیسیون انرژی مجلس، نماینده زابل و مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد، از پیشرفت 92 درصدی پروژه های فعال گازرسانی در این منطقه خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، در این بازدید که روز جمعه انجام شد، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: هم اکنون بالغ بر 106 کیلومتر خط تغذیه و 520 کیلومتر شبکه گاز در منطقه سیستان کار شده است.
وی با بیان اینکه با تکمیل این طرح، 5 شهر زابل، ادیمی، دوست محمد، زهک و محمدآباد بهره مند از گاز طبیعی خواهند شد، گفت: این شهرها در مجموع دارای 41 هزار و 836 خانوار بوده و مجموع هزینه گازرسانی به آنها بالغ بر 483 میلیارد تومان می باشد.
جمال نیکویی با اشاره به این موضوع که پیمانکاران طرح به دلیل تسریع در پیشرفت پروژه و عدم مواجهه با ترافیک شهری و شرایط جوی، در شب نیز کار می کنند، بیان کرد: مطابق برنامه زمانبندی عملیات شبکه گذاری گاز شهرهای ادیمی، دوست محمد، زهک و محمد آباد به زودی به پایان می رسد و فاز 3 شهر زابل نیز در نیمه اول سال جاری تکمیل خواهد شد.
مدیرعامل گاز گیلان در پایان با بیان اینکه پرسنل این شرکت به همراه پیمانکاران اجرایی پروژه به صورت مستمر و شبانه روزی در حال پیشبرد طرح گازرسانی به منطقه سیستان می باشند، اظهار داشت: تکمیل این طرح ملی و بزرگ نیازمند مساعدت و همراهی بیشتر مسئولین استانی و شهرستان های مربوطه است.

سیده حدیث میرزاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =