کد خبر: 34848
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
زکات

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد گفت: نیکوکاران یزدی طی شش ماهه نخست امسال ۲۵ میلیارد تومان در قالب زکات به کمیته امداد استان پرداخت کردند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، علی اکبر سلمانی در این باره تصریح کرد: نیکوکاران یزدی طی شش ماه نخست امسال ۲۵ میلیارد تومان در قالب زکات به کمیته امداد استان پرداخت کردند که این میزان نسبت به سال گذشته ۲۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع زکات جمع‌آوری‌شده مبلغ ۵٧ میلیارد ریال به صورت نقدی و ١٩٣ میلیارد ریال غیر نقدی یا کالا بوده است.

معاون کمیته امداد استان با اشاره جایگاه بالای زکات واجب و مستحبی در بین مردم نیکوکار استان گفت: با توجه به افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد در جامعه همواره شاهد افزایش کمک های مردمی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر هستیم و امیدواریم با جمع‌آوری هرچه بیشتر زکات بتوانیم تاثیر بسزایی در مدیریت فقر و کاهش آسیب‌های اجتماعی و خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان در راستای برقراری عدالت اجتماعی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سلمانی با بیان اینکه ۲۵ روستای استان یزد مشمول پرداخت زکات هستند گفت: هم‌اکنون ۵۰۷ نفر مودی یا پرداخت کننده زکات با دبیرخانه شورای زکات استان یزد همکاری و مشارکت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =