کد خبر: 34815
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قشم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قشم از توزیع ۱۲۵ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم و کم برخوردار در غرب این جزیره به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، احمدنور سرودی اظهار داشت: این تعداد بسته لوازم التحریر در راستای برگزاری طرح ملی «مهر، بانی مهر» در بین دانش آموزان روستاهای معتمد آباد، گوران، کنار سیاه و ملکی در غرب جزیره قشم توزیع شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهداف طرح ملی «مهر، بانی مهر»، نیاز سنجی برای تعیین مناطق آسیب پذیر و بهره وران اولویت دار، بررسی و مشاهده آسیب پذیرترین مدارس و حفظ کرامت و رعایت شئونات افراد جامعه هدف، ارائه خدمات متناسب با نیاز افراد و خدمت رسانی به افرادی که زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، آموزش و پرورش، سمن‌ها نیستند مد نظر است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قشم توضیح داد: در این راستا دومین دوره طرح ملی «مهر، بانی مهر» با هدف حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تسکین آلام بشری در جزیره قشم آغاز شده که رویکرد اصلی این طرح اشاعه فرهنگ نوعدوستی و همدلی، تقویت روحیه کار گروهی و پویایی اعضای سازمان جوانان است.

سرودی با بیان اینکه مجریان طرح ملی «مهر، بانی مهر» داوطلبان جوان عضو سازمان جوانان هلال احمر است، گفت: بهره وران این طرح دانش آموزان محروم، نیازمند و کم‌تر برخوردار در سطح جزیر قشم هستند.

وی اضافه کرد: به همین منظور اعضای جوانان، فعال و افتخاری جمعیت هلال احمر این شهرستان با اطلاع رسانی اجرای این طرح به خیرین، مردم نوعدوست و نیکوکاران در سطح این شهرستان مرزی، توانستند بسته‌های لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، پاک کن، مداد رنگی، مداد تراش و خط کش و سایر اقلام مورد نیاز را برای دانش آموزان محروم و کم‌تر برخودار به ارزش ۲۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جمع آوری کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قشم با قدردانی از حضور همیشگی خیرین، نیکوکاران و اعضای جوانان و داوطلب هلال احمر این شهرستان در توزیع این بسته‌های لوازم التحریر در بین دانش آموزان محروم و کم برخوردار غرب این جزیره خاطرنشان کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر به عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه، طرح‌های متنوعی در حمایت از ادامه تحصیل دانش‌آموزان محروم انجام داده و این طرح به دلیل داشتن مخاطبان خاص از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که امید داریم با یاری توانمندان و خیرین و احیای ارزش‌های بشردوستانه حمایت همه جانبه‌ای از سوی جامعه نیکوکاران در این طرح صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =