کد خبر: 34691
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: به همت دولت سیزدهم در طول یک سال گذشته ۲۴۹ کیلومتر به شبکه گازرسانی استان افزوده شد و طول کل شبکه گازرسانی استان به ۹ هزار و ۸۵۴ کیلومتر رسید.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، محمدصادق محبی‌نظر در جمع خبرنگاران افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون ۳۱۳ واحد صنعتی در استان همدان گازرسانی شده است و با احتساب آن، تعداد کل اشتراکات گاز صنعتی استان به سه هزار و ۸۲۰ مشترک رسید.

وی با اشاره به اینکه استان همدان به عنوان نخستین استان سبز کشور، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد جمعیت روستایی گازرسانی شده است، اظهار داشت: تلاش داریم امسال نیز به همه واحدهای صنعتی گازرسانی شود تا به عنوان نخستین استان، همه واحدهای صنعتی از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

محبی نظر خاطرنشان کرد: بر اساس قانون به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گازرسانی شده است و از یک هزار و ۷۲ روستای استان همدان، جمعیت یک هزار و ۴۲ روستا از نعمت گاز بهره مند هستند و در حال حاضر عملیات گازرسانی به هشت روستای زیر ۲۰ خانوار در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در طول پنج ماه گذشته بیش از یک میلیارد و ۶۴۶ میلیون متر مکعب گاز در استان همدان مصرف شده است، ادامه داد: این رقم در مدت مشابه سال گذشته یک میلیارد و ۴۵۲ میلیون متر مکعب به ثبت رسید که ۱۳ درصد افزایش مصرف را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: استان همدان ۶۷۴ هزار و ۴۱۵ مشترک گاز دارد که از این تعداد ۴۵۱ هزار و ۹۷۹ اشتراک شهری و ۲۲۲ هزار و ۴۳۶ اشتراک روستایی است.

وی تاکید کرد: مطالبات شرکت گاز استان همدان از همه مشترکان بیش از ۳۰۸ میلیارد تومان است که ۱۰۵ میلیارد تومان آن به واحدهای صنعتی تعلق دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =