کد خبر: 34595
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
آسفالت

نماینده مردم نهاوند در مجلس در دیدار با اهالی روستای قشلاق دهفول از توابع بخش مرکزی شهرستان نهاوند گفت: زیرسازی و آسفالت راه های روستایی نهاوند ضرورت است.

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در میان اهالی روستای قشلاق دهفول از توابع بخش مرکزی شهرستان نهاوند حضور یافت و پیگیر مطالبات و خواسته های اهالی شد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این بازدید گفت: در این بازدید مردم خواسته های خود را بیان کردند که از جمله آنها؛ جدول گذاری، زیر سازی و آسفالت مسیر اصلی داخل روستا، لایروبی قنات به منظور افزایش ذخیره آب شرب اهالی و ساخت دبستان جدید با مشارکت بنیاد برکت و رفع خطر برق گرفتگی مدرسه کانکسی بود.

وی افزود: همچنین پیگیری پرداخت مطالبات کشاورزان توسط اداره کل منابع طبیعی استان و سازمان برنامه و بودجه در مورد بخشی از اراضی واگذار شده و بررسی وضعیت استفاده از آب پایدار جهت استفاده شرب اهالی با هماهنگی آب و فاضلاب نیز از جمله خواسته هایی بود که در این بازدید توسط مردم این روستا مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =