کد خبر: 34566
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
وام مسکن روستایی

دستور العمل اجرایی پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در خراسان جنوبی به بانک ها ابلاغ نشده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی گفت: هفتم شهریور هیات دولت با افزایش تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن در روستاها از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان موافقت کرد.

تنها با بیان اینکه تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با کارمزد ۵ درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد، افزود: پرداخت این تسهیلات در مقاوم سازی بافت مسکونی روستایی استان می‌توانند نقش موثری داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه بانک مرکزی پرداخت این تسهیلات برای ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در سال ۱۴۰۱ مصوب و ابلاغ کرده است، گفت: سهم خراسان جنوبی در این طرح ۴۵۰۰ واحد روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی با اینکه ضوابط پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی به ۹ بانک مربوطه دوشنبه ۱۴ شهریور اعلام شده است، گفت: هنوز دستورالعمل اجرایی به بانک‌های استان ابلاغ نشده است و تامین اعتباری نیز صورت نگرفته است.
وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته پرداخت این تسهیلات بزودی در استان آغاز خواهد شد، افزود: در حال حاضر تشکیل پرونده در ادارات بنیاد مسکن خراسان جنوبی برای دریافت این تسهیلات آغاز شده است و در صورت تامین اعتبار از سوی بانک‌ها استان پرداخت این تسهیلات انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =