کد خبر: 34556
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
اسلحه

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های نوشهر، کلاردشت، آمل، محمودآباد، بابلسر، بابل، جویبار، ساری، نکا و بهشهر طی یک هفته گذشته حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی، متخلفان شکار و صید را به همراه ۳۵ قبضه سلاح شکاری، مقداری گوشت مرال و گراز و لاشه بیش از ۵۰ قطعه پرنده و ماهی دستگیر کردند.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر حین گشت و کنترل در مناطق جنگلی روستای منجیر و دارنو واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی از ۲ شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح قاچاق و جمجه یک راس مرال و مقداری گوشت لاشه مرال کشف و ضبط نمودند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست کلاردشت حین گشت و کنترل در منطقه آکد این شهرستان ۴ متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقداری گوشت گراز کشف و ضبط کردند.

در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در منطقه دابودشت، گرمرود بخش دشت سر از ۶ متخلف شکار و صید ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، چهار رشته تور ماهیگیری، ۲ قطعه ماهی، لاشه ۳۷ قطعه خوتکا و یک قطعه حواصیل کشف و ضبط کردند.

در محمودآباد ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۶ قبضه سلاح شکاری بدون مجوز کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر حین گشت و کنترل در منطقه آیش کله بست و آبندان های خشکرود و کله بست از شکارچیان غیرمجاز ۱۲ قبضه سلاح شکاری بدون مجوز، ۵ قطعه آبچلیک،۲ قطعه بوتیمار و ۵ قطعه خوتکا کشف و ثبت کردند.

در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۴ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان جویبار حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی این شهرستان از شکارچیان غیرمجاز ۴ قبضه سلاح شکاری، ۲ قطعه خوتکا و ۲ قطعه اکراس سیاه کشف و ضبط کردند.

در ساری ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان (محیط بانی هولار) حین گشت و کنترل در اطراف سد شهید رجایی از صیادان غیرمجاز ۶ دستگاه لنسر ماهیگیری و سه قطعه ماهی کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست نکا حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از ۲ شکارچی غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

در بهشهر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی گزارش دریافتی مبنی بر شکارغیرمجاز به محل مورد نظر اعزام و با داشتن حکم قضایی منزل یک متخلف در روستای چالکده را بازرسی و متخلف را به همراه یک قبضه سلاح و لاشه یک قطعه حواصیل خاکستری دستگیر کردند.

گفتنی است بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست، همگی این متخلفان شکار و صید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =