کد خبر: 34470
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
گندم

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: این احتمال وجود دارد نرخ خرید تضمینی گندم افزایش پیدا کند، سال گذشته نیز ابتدا ۷ هزار و ۵۰۰ تعیین شد اما با بررسی‌های انجام شده به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی کیاپی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای، در خصوص تعیین قیمت خرید تضمینی گندم، گفت: قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان نرخ خرید تضمینی گندم به همراه یک هزار و پانصد تومان یارانه کشت آن در شورای قیمت گذاری تصویب و توسط وزیر جهادکشاورزی اعلام شد.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شورای قیمت گذاری نرخ خرید تضمینی کلزا با یارانه کشت نیز به میزان هر کیلوگرم ۲۵ هزار تومان تعیین شد، ادامه داد: نرخ خرید تضمینی گندم بر اساس نظر کارشناسان و رئیس اتحادیه گندم کاران تعیین شده است.

عضو ناظر مجلس در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی در خصوص احتمال افزایش مجدد نرخ خرید تضمینی گندم در لایحه بودجه سال آینده، گفت: این احتمال وجود دارد تا همانند سال گذشته نرخ خرید تضمینی گندم افزایش پیدا کند، سال گذشته نیز ابتدا نرخ گندم ۷ هزار و ۵۰۰ تعیین شد اما با بررسی‌های انجام شده به رقم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: با تصمیم گیری دولت و شورای عالی قیمت گذاری محصولات کشاورزی این امکان وجود دارد تا نرخ خرید تضمینی گندم برای سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ افزایش پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =