کد خبر: 34467
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
فوتبال

نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر استان قزوین، با عنوان جام پرچم در تاکستان آغاز شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها با حضور جمعی از مسئولان، علاقه‌مندان و ورزشکاران در ورزشگاه ۱۵ خرداد شهرستان تاکستان برگزار شد.

عباس علایی مقدم، مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در آیین افتتاحیه مسابقات جام پرچم بیان کرد: ایجاد شور، هیجان و اوقات فراغت مناسب برای جوانان و نخبگان ورزش روستایی و اتصال ورزش روستایی به حرفه‌ای و قهرمانی از دیگر پیامدهای جام پرچم است.

لیلا غریب، مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری قزوین هم در این مراسم، گفت: برگزاری چنین برنامه‌ای با حجم بالای شرکت کنندگان روستایی در سطح استان بیانگر نگاه جدید تحولی به مقوله ورزش خصوصا برای روستائیان گرانقدر است.

وی افزود: نگاه جدید تحولی بر استعدادیابی ظرفیت‌های ورزشی، علمی، اجتماعی و فرهنگی قرار گرفته است که در گذشته در نظام روستایی استان فراموش شده بود.

ابوالحسنی، رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان قزوین هم در این مراسم گفت: در این مسابقات بیش از پنج هزار ورزشکار روستایی در قالب ۴۶۰ تیم از سراسر استان حضور دارند و بعد از برگزاری مسابقات در روستاها نماینده روستاها در مسابقات بخش‌ها و سپس شهرستان‌ها حضور خواهند داشت.

وی افزود: تیم‌های منتخب برای مشخص شدن تیم برتر استان به رقابت خواهند پرداخت تا نماینده استان برای اعزام به رقابت‌های کشوری مشخص شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =