کد خبر: 34437
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
ورزش روستایی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: ۲۳ خانه ورزش روستایی در تیران و کرون راه‌اندازی شده که ۸ مرکز دیگر نیز به مجموعه این خانه‌ها افزوده خواهد شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مهدی مرادی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بیش از ۴۰ روستای در تیران و کرون وجود دارد و بخش غالب جمعیت این شهرستان روستایی است، اظهار کرد: تاکنون ۲۳ خانه ورزش روستایی راه‌اندازی و هشت مرکز دیگر نیز آماده‌سازی و در انتظار تجهیزات است که شمار آن به ۳۱ باب می‌رسد.

وی افزود: چهار باب زمین چمن روستایی و یک سالن ورزشی هم تاکنون در این منطقه راه‌اندازی شده و این موضوع در توسعه ورزش در بین جمعیت روستانشین تیران و کرون کارآمد بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران وکرون با بیان اینکه توسعه و گسترش ورزش همگانی و دسترسی آسان ورزش و استعدادیابی در ورزش قهرمانی با توسعه تجهیزات و زیرساخت‌ها در حال انجام است، تصریح کرد: سرانه امکانات ورزشی در این شهرستان متناسب با برنامه توسعه کشور نبوده و کمبود امکانات به ویژه در حوزه بانوان وجود دارد.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی و احداث زمین چمن مصنوعی با اعتبارات شهرستانی و استانی صورت گرفته و در محیط‌های شهری نیز این موضوع دنبال می‌شود.

مرادی از حضور هیئت‌های ورزشی و مربیان برای آموزش و مهارت افزایی نوجوانان و جوانان در سالن‌ها خبر داد و گفت: رویداد و مسابقات درون شهرستانی و اعزام تیم‌ها و افراد، فرصتی برای رقابت و دستیابی به جایگاه واقعی ورزشی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =