برقراری

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر گفت: هم‌اکنون دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این صندوق عضویت دارند.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، بیت‌اله برقراری شامگاه شنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این تعداد یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال هستند.

وی افزود: از تیرماه سال‌جاری به‌مدت یک‌سال افزایش یک میلیون بیمه شده جدید در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در دستور کار قرار گرفته و سهم چهارمحال و بختیاری از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر بوده که تاکنون ۳۰ درصد این سهمیه جذب شده است.

وی برقراری بیمه‌ها را نیازمند توسعه پایدار در روستاها و پایداری اقتصادی اعلام و تصریح کرد: پشتیبانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هم‌اکنون یک به ۱۰ است که به‌زودی تا یک به ۱۸ افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به وجود ۱۶۰ هزار بازنشسته زیرمجموعه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور یادآور شد: در صورت بروز حوادث برای این بیمه‌شدگان و قادر نبودن آنان برای پرداخت حق بیمه خود، دولت نسبت به پرداخت این حق بیمه اقدام می‌کند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم‌اکنون ۴۹ هزار نفر در استان بیمه شده و سه هزار و ۱۰۰ نفر مستمری‌بگیر این صندوق صندوق هستند.

حسین تراکمه تاکید کرد: جامعه مشمول بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری ۱۶۴ هزار نفر است که از این تعداد ۳۰ درصد زیرپوشش این صندوق است.

وی اظهار داشت: از مجموع بیمه‌شدگان زیرمجموعه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری ۲۹ هزار نفر بیمه‌شده فعال هستند.

در این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین استاندار چهارمحال و بختیاری و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور امضا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =